Tuesday, November 26, 2013

令Wonka長生不老的方法

盧雋經常拿著食物通屋跑引Wonka追自己,要是給Wonka搶去食物便一臉無辜地拍打Wonka的背。

媽:「你要對Wonka好啲呀,唔好打佢!」
雋:「但係佢會搶我D嘢食。」
(明明自己攞住D嘢食引Wonka追自己)
媽:「咁你乖乖地響枱面食佢咪搶唔到囉!Wonka係老人家嚟,可能再過幾年就要死喇,我哋要錫佢多D。」
雋(突然沙聲):「我唔想!我哋唔好比嘢佢食。」
媽:「點解呀?」
雋:「我唔想佢大呀!」

哦!原來對盧雋來說,食嘢等於長大,所以給Wonka想了個長生不老的方法。

雖然盧雋有時候會在Wonka頑皮時拍打牠,但實在是非常疼愛Wonka的,每次去一個新公園,都想要下次要帶Wonka;見Wonka不吃飯也會主動餵牠;最近還會抱著牠說I Love You!


No comments:

Post a Comment