Friday, June 24, 2016

可愛對話

盧雋的眾多好友中,其中一位叫善臻。

善臻很聰明,人也善良,從來不跟人爭執。

上星期,學校畢業彩排,媽媽送兩個小朋友去會場。兩個男孩子在一起,大多數在搗蛋,這個男孩子,竟然跟盧雋說起新聞:

「Jun我講你知個新聞,有班小朋友,係K2嘅,佢哋去動物園,有個小朋友跌咗落Gorilla個籠度,隻Gorilla無傷害個小朋友,不過隻Gorilla就比大人傷害咗。」

「善臻我知有個新聞,有個小朋友玩水,有隻crocodile上嚟食咗個小朋友。」

「如果我係隻crocodile,我會上嚟食埋D大人。Jun你知唔知我好嘢蚊,D蚊响屋企淨係針我」

「咁會唔唔會針你媽咪?」

「唔會。佢淨係針我㗎,不過有時我會叫佢針我哥哥。」

「善臻你知唔知我屋企養咗一隻蚊,佢好大隻,佢都係淨係針我㗎。」

兩個男孩子, 就會這樣一直傾到落車。如果媽媽唔係揸緊車,一定會拍低你哋咁得意嘅對話。

No comments:

Post a Comment