Wednesday, June 22, 2016

論創造的神

「媽咪呀!我地點解要有生命嘅?」今日返學途中,盧雋考起了媽媽。

盧雋個樣懞懞地,但原來都會思考生存嘅問題。呢個問題太大,媽咪都唔知點答,於是諗咗個BB版答案。

「咁你過得開唔開心呀?」

「開心!」

「咁呢個就係你生存嘅原因喇。」

「咁咁開心點解我地得一條命嘅?」

「因為只有一條命,我哋先會好好珍惜同好好咁用。」

「咁神有無睇住我地?」

「有㗎!」

「咁我哋睇唔睇到佢?」

「睇唔到。」

「咁點樣佢睇到我哋,我哋睇唔到佢呀?佢响香港定其他地方㗎?咁太空佢睇唔睇到㗎?」

「都睇到㗎!神好似空氣咁,你見唔到佢,但係你知佢响度。」

「咁太空無空氣㗎喎!」

「即係好似空氣,但係神唔係空氣。」

「但係點樣佢係空氣又唔係空氣呀?」

咁啱到咗學校,救咗媽咪免於跌入呢條問題嘅輪迴式問答。不過盧雋你問得啱㗎!媽咪係時候開始要帶你返教會上主日學喇!

No comments:

Post a Comment