Saturday, July 25, 2015

Happy Birthday Daddy!

今天是爸爸生日。

話說前幾天,我們有以下對話:
媽:「星期六爸爸生日,我地送咩禮物比佢好?」
盧雋:「衫囉!爸爸最鐘意衫㗎!」
媽:「好啦!咁我地一齊去揀件衫比爸爸啦!」
盧雋:「但係爸爸已經買曬Uniqlo D衫㗎喇,不如我地自己車啦!」

果然夠曬了解爸爸,爸爸是每個星期都要去Uniqlo check下新貨同減價貨的。

於是我地開始左呢個秘密project,準備比個驚喜爸爸。點知有人第一晚忍唔住爆左比爸爸聽。

媽:「你唔係諗住比個surprise爸爸㗎咩?」
盧雋:「我地等佢唔記得先再送比佢咪得囉!」

我們造的是一件小肯心,盧雋親自選布,媽媽建議在背心上加上爸爸最愛的四個字母:SALE。不過盧雋反對,最後我們決定在正面車上爸爸的名字ERIC。

媽媽試著造好的背心,媽媽有點擔心造得太細,爸爸唔啱著,有只說了一句。盧雋便說要趁爸爸唔覺,tip toe去Uniqlo買過另一份禮物。

到後來,我們真的在爸爸生日的那天去咗Uniqlo,不過係買咗兩件Tomica衫比盧雋自己,仲要要求入更衣室試衫。

這個搞笑小甜心,肯定讓爸爸有個甜蜜的生日。











No comments:

Post a Comment