Wednesday, September 17, 2014

搬到了清水灣五塊田村,距離路口車站不遠也不近,還要有條長樓梯。所以,如果盧雋早起的話,我們會送爸爸到地鐵站。

我們早睡早起的生活還保持得不錯,媽媽及盧雋在大部份日子都可以早起跟爸爸一起吃早餐,然後送爸爸到地鐵站。

今天早上回家路上跟盧雋的對話:

盧雋:「點解爸爸返工嘅?因為要𧹏錢買玩具比我呀?」
媽媽:「係呀!仲有𧹏錢買嘢比我哋食等我哋唔會肚餓。𧹏錢交租等我哋有屋住。」
盧雋:「但係爸爸好耐都無買玩具比我喇喎!」
媽媽:「係呀!因為你有太多玩具,所以爸爸開始買玩具比媽咪喇!」


No comments:

Post a Comment