Friday, January 24, 2014

這才是媽媽正常的一天

間中的一啖砂糖實在敎媽媽回味,想起來媽媽記得太多你的好,原來甚少記下盧雋的十啖屎。為免你長大後誤會了自己小時候是個超乖的好孩子,也讓媽媽記下我們平常較為「正常」的一天吧。

早上
媽媽:「盧雋,起身刷牙喇!」
盧雋:「我唔要刷牙!」
媽媽:「唔刷牙D細菌會響你個口度㗎喎!」
盧雋:「我要D細菌響個口度。」


媽媽:「盧雋,自己換衫先,媽咪整早餐。」
盧雋:「我要媽咪幫我換。」
媽媽:「點解唔自己換嘅?」
盧雋:「係呀!因為我唔識換呀!」
媽媽:「你尋晚都係自己換㗎!」
盧雋:「係呀!因為,因為,因為我要媽咪幫我換呀。」


放學
媽媽:「今日響學校做咗D咩?」
盧雋:(無反應)
媽媽:「係咪好攰?今日nap time響學校有無瞓覺?」
盧雋:(無反應)
車經過油站
盧雋:「我要洗車!」
媽媽:「過咗喇喎!聽日去洗啦!」
盧雋:(尖叫)「我要依家!我要依家!」


晚上
媽媽:「盧雋,玩完要執好D玩具㗎噃。」
盧雋:「我唔想執好D玩具。」
媽媽:「點解呀?如果D玩具周圍放,會跣襯媽咪同爸爸㗎喎!」
盧雋:「我想跣襯媽咪同爸爸!」


媽媽:「盧雋,洗手食飯喇!」
盧雋:(無反應)
媽媽:「要唔要媽咪同你去洗手?」
盧雋:(無反應)
媽媽:「要唔要媽咪收咗你D玩具?」
盧雋:(尖叫)「我唔要!我唔食飯」


媽媽:「盧雋,除衫沖涼喇!」
盧雋:「我唔要沖涼!」
媽媽:「下?唔沖涼會發臭㗎喎!」
盧雋:「我想發臭!」
媽媽:「咁無小朋友會同你玩㗎喎!」
盧雋:「唔會㗎!佢哋會同我玩㗎!」





No comments:

Post a Comment