Thursday, August 13, 2015

First day at school

第一日返新學校,媽媽應該是比盧雋緊張。感覺自己就像是Inside Out的阿樂,希望盧雋在新環境一樣是個開心果。

上午送爸爸返工的途中,爸爸隨便地跟盧雋説一句:「今日返新學校喎!」盧雋卻幽幽地說:「我想同D朋友讀UKA。」

媽媽的大腦立刻響起了警報,先應盧雋要求去吃了個麥當勞早餐,然後整個上午一直在給盧雋灌輸正面訊息。

「嘩!盧雋你知唔知你響唔同學校識左好多朋友。有瑞士Gymboree嘅朋友,佢係邊個?」
「Faye!」
「又有韓國ECLC嘅朋友啦!」
「我知!Megan,Adelaide ,Maya,Ju-won,Rey,Spencer,Antara...」
「仲有將軍澳德寶嘅朋友。」
「Serena,Nathan,Chloe Chia,Alisha,Michael...」
「依家仲會有日出康城嘅學之園添,媽咪已經識左D你果班嘅媽咪朋友,你今日一定會識到新朋友嘅。」
「我知!善津啦!盧雋啦!善津啦盧雋啦善津啦盧雋啦」

第一天返學只有一小時,主要是交代學校的日常。一開始是Story telling,老師一拿起故事書,媽媽便興奮了。竟然剛好是上星期在SKIP媽媽給盧雋說過的A Lady swallowed a fly。


因為聽過,所以盧雋很積極舉手答問題。今天大概是會得到一枚黃色記憶球吧!




No comments:

Post a Comment