Friday, June 1, 2012

盧雋的口頭襌

第一位:「Hey! Itsy bite ar!」- 說的時候會側頭,然後在極輕挑的一句hey後加上從最愛的兒歌Itsy wincy spider 變出來的Itsy bite。其實是想媽媽給你唱歌。

第二位:「抱住媽咪」 - 盧雋說這並不是要抱住媽咪,而是要媽咪抱住。要媽咪抱住也不一定是想親近媽咪,可能只是想媽咪把你抱高,看看廚房有什麼可以吃!

第三位:「爸爸返工 」- 盧雋早上起來時,爸爸已經上班了。張開眼看不見爸爸,第一句說話一定是「爸爸返工」。後來就連午睡醒來也要說一次。

第四位:「Bear Bear喺邊?」- 每天要問數十次。當然還有「Panda喺邊?」、「Elmer喺邊?」、「Gymbo喺邊?」、「企鵝喺邊?」。後來還有:「巴士喺邊?」、「的士喺邊?」、「Wonka喺邊?」、「飲水喺邊?」、「奶喺邊?」等等。

No comments:

Post a Comment