Sunday, March 26, 2017

盧雋:「㸃解曾俊華咁受歡迎都唔可以做特首?」(話說曾生同我哋個鄰居鄭生好似樣,所以盧雋好鐘意佢)
媽咪:「因為有好多鐘意佢嘅人無得投票。」
盧雋:「但係我覺得林鄭月娥係壞人喎。」
媽咪:「點解你咁講?」
盧雋:「因為佢響電視話有好多人支持佢,但係其實好多人唔鐘意佢。」(話說佢同我哋一齊睇論壇見證佢D嬲嬲上到個鼻到)「咁㸃解佢會選到?」
媽咪:「可能有得投票嘅人覺得林鄭月娥會幫到佢哋囉。」
盧雋:「但係佢係壞人喎。」
媽咪:「其實我哋未知㗎,佢係咪壞人要睇佢跟住嘅5年可唔可以幫到香港,所以我哋都要比個機會佢試下。咁你覺得凈係得千二個人投票有無問題?」
盧雋:「有㗎,唔公平囉。」

世界太複雜。無得投票,我們可以做的還有不把仇恨偏見帶給孩子,教導他們有分辨是非的能力。

No comments:

Post a Comment