Saturday, April 2, 2016

張床

晚上故事時間後,盧雋準備睡覺。

「媽咪!張床搞到我郁嚟郁去呀!」
「你唔郁嚟郁去,張床咪唔會令你郁嚟郁去囉!」
「但係張床令到我好唔舒服啊!我想瞓你張床呀!」
「你瞓好D咪唔會唔舒服囉!」
「媽咪,張床真係搞到我郁嚟郁去呀,唔信你睇下!」
然後自己鬼上身咁郁嚟郁去。

媽媽把盧雋放回睡覺位置,然後在盧雋掌手打圏。

「媽咪同你落個咒語,令你唔好再郁嚟郁去。」

隔了幾分鐘。

「媽咪!我都仲係郁嚟郁去呀!我都係想瞓你張床呀!」

再隔幾分鐘,媽媽入房檢查,發現盧雋已經瞓著咗。

No comments:

Post a Comment