Monday, January 4, 2016

結婚

媽媽:「盧雋大個想做咩?」
盧雋:「我大個要做一個爸爸。」
媽媽:「咁你要生一個細路喎!」
盧雋:「唔係我生,係個媽咪生。」
媽媽:「即刻你老婆?咁你要結婚先。」
盧雋:「係呀!我會同Vian結婚㗎。」
媽媽:「你同佢傾好咗喇?」
盧雋:「未呀。不過佢都鐘意我㗎。」
媽媽:「你又知?」
盧雋:「佢成日對住我笑㗎。」
媽媽:「佢好知對住每個人都笑㗎喎。咁如果佢最後唔肯同你結婚,你會唔會好唔開心㗎?」
盧雋:「唔會!我可以同第二個人結婚㗎嘛。」
媽媽:「咁係邊個呢?」
盧雋:「Danielle囉!佢成日都好想同我結婚㗎!」




No comments:

Post a Comment