Saturday, December 12, 2015

兒童聖誕市集

今次係我哋第二次擺檔仔,上次開完檔已經諗住搵班小朋友聖誕搞個檔仔,咁啱見到奧海城同ohmykids搞聖誕兒童市集,收入一半捐助OSC,於是同朋友提起,佢好有興趣,於是一拍即合。

囝囝Jun喜歡縫紉,最鐘意將自己畫嘅公仔做成布娃娃。上次賣十隻布娃娃,我哋用咗5個月,今次只有個多月時間,所以諗住做D簡單嘢,用布碎做卡仔同紙品聖誕飾物。於是每個星期三放學後我哋約埋個朋友一齊做手作仔。後來盧雋個朋友仔Danielle剪剪下布想要做條手帶,於是有咗呢個做手帶嘅概念。

於是盧雋成個星期都響度做手帶,研究下點先做得靚,我是個極度沉迷於小孩子式的不完美的人,所以盡量比佢自由發揮,由得粒鈕釘得歪歪的,D線飛曬出嚟,只係比咗少少意見令效果好D。最後加埋盧雋嘅幻想力,響臨開檔前幾日終於比伌發明咗條超級無敵勁手帶,仲係條可以比小朋友即場自己畫隻獨一無二嘅手帶。於是我哋分工合作,響最後一日,大量生產,終於做咗見得下人嘅數量。

非常欣賞今次奧海城x ohmykids! 合辨嘅聖誕兒童市集。當日氣氛實在太好,每個檔仔都好好玩。原本打算比盧雋體驗做檔主嘅滋味,結果佢坐咗十五分鐘就忍唔住走咗去玩。不過因為佢之前真係好努力咁預備,響咁多誘惑當前,叫個五歳人仔又點忍得住唔玩?於是媽媽決定放佢假,由佢玩。

媽媽後來同盧雋做咗個訪問:
「請問你對於今次賣嘢有咩感想呢?」
「賣得出好開心,可以幫到多D細路仔!」
「你覺得今次乜野令你最開心呢?」
「可以同我D朋友一齊玩,仲有見到其他人鐘意我條手帶都好開心。」

小朋友好簡單,有得玩,幫到人,令人開心,自己就開心。作為爸爸媽媽,衷心的為孩子得到的那份成功感而高興。







No comments:

Post a Comment