Monday, November 9, 2015

油指甲的小男孩

盧雋昨天參加Faye的六歲生日派對,一如以往,派對結束後我們跟Faye的表弟繼續留下來讓孩子們繼續。

Faye的其中一份禮物是美甲套裝,於是兩男一女決定要輪流做美甲師油手甲。

最後盧雋得到十隻粉紅色的手指頭,舉起手跑來找媽媽問:「靚唔靚?」「靚!」

於是盧雋一整天把手指頭張開,小心翼翼不要把指甲弄花。晚上洗澡時,媽媽要把指甲油洗掉,盧雋不肯。

「盧雋,媽咪唔知學校比唔比油指甲返學,因為我無見到其他小朋友油,所以如果老師話唔比,你就要洗甩佢㗎嗱!」
「知道!」
「仲有,如果你要油指甲返學,可能會有其他小朋友笑你。」
「呢個係secret嚟,我唔會比佢哋睇到。」
(心諗有咩理由睇唔到呢?)「咁如果佢哋睇到又笑呢,你唔洗理佢哋,你話比佢聽唔係淨係女仔先可以油指甲,男仔都可以!」

媽媽不希望盧雋因為做自己想做的事而令小小心靈受傷害,日後因別人的眼光而不去做自己認為對的事,於是給你打了個底,至少讓你知道媽媽是支持自己的。

不過媽媽還是好奇,把指甲塗成粉紅色的小盧雋會在學校遇上什麼事呢?

放學後,盧雋笑著跑出來,給我看你的指甲「我洗甩咗。」「點解?」「老師叫㗎。」「同學有無問你D指甲?」「有呀!佢地笑呀,我話男仔都可以做女仔嘅嘢,但係佢哋唔聽!」

然後開開心心跟善榛一起跑開了。

No comments:

Post a Comment