Tuesday, July 8, 2014

我都唔知

盧雋一向懶於思考,每次我們問問題,大部份時候都直接答「我都唔知。」

於是最近媽媽不停問問題,期望盧雋答「我都唔知」的次數會減少。

媽媽:「如果有一日,你發現媽咪原來係Spider-Man,咁你會點做?」
盧雋:「我都唔知。」
媽媽:「咁你會唔會將媽咪嘅秘密話比人知?」
盧雋:「唔會!」「淨係話比Megan知!」
OK!即係爸爸都唔會知!

媽媽:「如果響街唔見咗媽咪點算?」
盧雋:「我都唔知!」
媽媽:「唔知點算就以後都見唔到媽咪㗎喇喎!」
盧雋:「咁我去搵警察。」
媽媽:「你知我哋住邊咩?」
盧雋:「Itaewon.」
媽媽:「跟住呢?Itaewon邊度?」
盧雋:「跟住我都唔知!」
所以最後都係見唔到媽咪。

媽媽:「點解大笨象個鼻咁長?」
盧雋:「因為佢要吸䴤!」(自己大笑)「因為佢要將D污穢嘢噴落個身度。」

媽媽:「點解D花有咁多顏色?」
盧雋:「因為D蜜蜂要食honey。」

終於都無答「我都唔知」,是因為不是假設題嗎?

媽咪都唔知。

No comments:

Post a Comment